Jag finns för mig själv

.
Igår kände jag mig trött på min egen hysteri att finnas genom andra, så jag tog en dag utan internet och onödigt telefonanvändande (jag är mästare på att smsa) och bara fanns för mig själv. Jag gjorde inget fotavtryck i någon annans liv (förutom på kvällen). Det kanske låter simpelt, men jag lovar att det är svårt att bara lyssna på sig själv. Men när man kommit över tröskeln då det bara känns jobbigt kan jag garantera att det är riktigt skönt.
.
Jag började dagen med att sova i 14 timmar, sen promenerade jag, läste tidningar, duschade ofärskämmt länge och mysfikade med mig själv. Sen på kvällen ville jag träffa folk, så istället för att sitta på facebook träffade jag lite kompisar i det verkliga rummet. Avslutningsvis drack jag o Ch varm choklad i sängen.
.
.
Ps. Här är mina nya, fina sängkläder som jag pratade om förut.

Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv; ja, precis min tanke!

2010-11-24 @ 15:09:47
URL: http://sevendaysaweek.se
Postat av: Hanna Z

Dom ligger liksom över. Dom är lite stora i storleken så jag har den på långfingret, då går den över ringfingret med, ser typ ut som en tvåfingerring,

2010-11-24 @ 15:22:15
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0