Who's that girl

.
En förtjusande dam har bett om en halvprofilbild på mig, varför får jag inte veta. Slav under nyfikenheten som jag är så har jag letat lite o hittat de här tre. Om inte det här blir bra så får jag väl filma mig själv när jag vrider o vänder lite på mig (oh gud, erbjöd jag mig just att filma mig själv?!). Nåja, här var vi de tre kandidaterna:
♥ Bild ett tog jag just för detta syfte, kvart över sex på morgonen, trött o osminkad, men ändå solbränd o fin, gillar nog den här bilden. Btw så är fläcken inte på min kind, utan på spegeln.
♥ Bild två är från Skåne, jag o Ch tog en liten strandpromenad på kvällen. (Här kan man ana hur tydlig "snorränna" jag har)
♥ Bild tre är också från Skåne, i ett växthus vid Sofiero slott. Jag tycker att jag ser väldigt fin-dam-på-1700-talet-i-modern-tappning ut.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0