Tidsfördriv

1) Namn: Sofia Ekström
2) Kön: Lady
3) Bor: Uppsala
4) Läggning: Sexuell antar jag, rätt så straight
5) Personlighet: Lite av varje, är nog en liten toka


6) Relation nu:
Med Christian
7) Gamla relationer: Ja det har jag.
8) Oskuld eller ej: Ej
9) Kyssa eller krama: Beror på tid o rum så att säga
10) Bästa med din relation just nu: Att det är en relation där jag ryms med alla mina påhitt


11) Musiksmak:
Oj. Förr betydde musik så mycket mer. Nu är det mest i bakgrunden. Hiphop, soul, pop, electro.

12) värsta musiken: Jag tycker inte om pop som i Håkan Hellström
13) Bästa banden/musikern: Pass
14) Sweden Rock eller Hultfred: Hultsfred har jag varit på 2 ggr.
15) Instrument du spelar: Haha! Jag kan spela saxofon
16) Klädsmak: Blandad, beroende på humör o väder.
17) Var handlar du: Vanliga affärer mest
18) Converse: Har jag haft sen jag var 14 år

19) Sminkprodukter: Jag sminkar mig inte så mycket, men täcker ringar under ögonen o ögonbryn. Ibland även mascara o eyeliner.
20) Kläder idag: Grå tights, svart långärmad tchirt o gula strumpor.


21) Favoritfilm:
Får man bara säga en? Kanske Amelie då...
22) Favoritserie: Det får nog bli Greys, inte för att den är bäst utan för att det är den jag ser mest.
23) Bästa skådisen: Pass
24) Bästa effekten: Vad är det för fråga? Snygga dinosaurier (är det en effekt?)
25) Roligaste filmen: Pixar gör rätt roliga/gulliga filmer. Gillar inte komedier.


26) Spelstil: Är jag för gammal för det här? Vad menas?!
27) Bästa spelet: Yatzy
28) Du har konsoler: Nej
29) Bästa 'datamaten': Allt möjligt, äter tyvärr rätt ofra framför datorn. Bara inget man äter med händerna så det blir kladd.
30) Bästa hemsidan: ekstromsofia.blogg.se


31) Mitt rum:
Ett studentrum på 17 kvadrat, delat kök o dusch.
32) Färger på väggarna: Vit väv
33) Färger på golvet: Beige plastmatta
34) Färger på taket: Vitt
35) Roligaste saken i ditt rum: Jag tycker det är ganska roligt att jag har en kristallkrona, lite lyx i gröten så att säga.


36) Min familj:
Stor o kärleksfull
37) Syskon: storebror david 2 år äldre o lillasyster maria, 5 år yngre.
38) Bästa släktingen: kan inte välja så.
39) Antal begravningar du vart på: 3 tror jag
40) Antal bröllop du vart på: Vet att jag var på många när jag var liten, men bara ett under "vuxen tid".


41) Favoritmat: Jag gillar mat generellt, allt från mustiga grytor till sallader med svala dressingarna, skaldjur är ju för gott! Gillar dock inte saffran och gröt.
42) Favoritdricka: Jag är barnsligt förtjust i läsk.
43) Favoritgodis: Surt, salt, ibland choklad, ibland karameller. Inte viol o sötlakrits.
44) Äckligaste maten: Gröt.
45) Äckligaste drickat: Flytande penicillin, så himla vidrigt.


46) Sverige:
Bor jag i.
47) Tyskland: Har jag varit i flera gånger, älskar Berlin!!
48) Italien: Var jag i i somras, underbart.
49) Frankrike: Jag har varit i Paris en gång när jag var yngre, men kan inte franska så det är ett stort minus.
50) England: London, kort o gott.
51) USA: Har jag aldrig varit i, börjar dock bli sygen på New York.
52) Japan: Verkar hur coolt som helst.
53) Indien: Är inget som lockar mig i nuläget.
54) Finland: Vad ska jag säga här?
55) Australien: Lockar mig inte lika mycket som Nya Zeeland.


56) Din hemstad:
Min hemstad är Stockholm, men jag bor i Uppsala.
57) Tycker du om den: Jag gillar både Stockholm o Uppsala.
58) Stockholm: Ja.
59) Göteborg: Ligger på västkusten där jag har förmånen att hälsa på en kompis på somrarna, skaldjur, skaldjur, skaldjur!!
60) Kiruna: Har dom inte flyttat Kiruna?
61) Malmö: Har jag aldrig varit i.
62) Kalmar: Har jag inte heller varit i.
63) Jönköping: Bor CHs pappa.
64) Östersund: Blandar jag alltid ihop med Sundsvall!
65) Haparanda: Tänker bara på boken Poppulärmusik från vittula, härlig bok.


66) Mobilabonemang:
Tele2
67) Antal skickade SMS: En valig dag, ca 10
68) Antal skickade MMS: En vanlig dag, kanske 1
69) Antal samtalstimmar: Ingen aning!!
70) Senaste SMSaren/samtalaren: Min syster o Ch, eller sjukvårdsupplysningen.


71) Senaste maten:
Potatismos
72) Senaste drycken: Päronsaft
73) Senaste filmen: Toy Story 3, såg den på planet hem från Marocko i lördags.
74) Senaste personen du pratade med: Christian tror jag.
75) Senaste MSN-kontakten: Ingen aning
76) Lasange eller pizza:
Beror på tillfälle
77) Köra bil eller bli skjutsad: dagen, köra. kvällen, passagerare.
78) Kärlek eller vänskap: vägrar välja.
79) Död eller levande: levande?

80) Mejl eller brev: Brev!


81) Favoritdjur:
Jag gillar vilda djur.
82) Religion: Är kristen, dock inte aktivt.
83) Frisyr: inbakad fläta, gårdagens.
84) Bästa transportmedlet: Cyckel en ljum sommarkväll.
85) Sämsta transportmedlet: sånna där skor med hjul under hälen?


86) Bästa vännen:
Jag har en krans med underbara vänner, nästan bara tjejer.
87) Mobbing: Hatar jag.
88) Vandalism: Känns onödigt, önskar att det fanns bättre sätt att uttrycka sig på.
89) Skolan: Min framtida arbetsplats.
90) Bästa läraren: Ska jag bli såklart!


91) Vad är klockan nu:
12:58
92) Vad heter du i mellannamn: Marie Elisabeth
93) Vad tror folk om dig: Det vet jag inte, dock brukar jag fundera på det o då blir jag nyfiken. Älskar skvaller.

94) Stämmer det:
95) Dagens planer: Bota magsjukan med vila o dricka dricka (hihi) med sugrör.
96) Dagens kärlek: Går till alla som ringer o kollar hur jag mår.
97) Dagens hatobjekt: Nej.


98) Var det här kul o göra:
Nja, lagom.
99) Hur lång tid tog det o göra: Vet inte, har gjort det lite pö om pö.
100) Ska du göra om den här igen: Tror inte det.


Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

sv: haha men testa en gång till - övning ger färdighet kära du!

tack snälla!

2011-02-15 @ 15:23:11
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: Jennie

Den här stjäl jag minsann från dig :) Tack för det!

2011-02-16 @ 08:41:53
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0