Morgonrutin

.
Omvänd logik, på sommaren kokar jag allt dagens kaffe på morgonen, blandar med mjölk is o lite vaniljsocker o låter stå i kylen. Iskaffe är nog med på top 20.
.
.
Ps. Nu kom jag o tänka på den där barnsången, är det någon mer som kan någon annan vers på den? Jag kommer bara ihåg den här:
När andra får gäster så hänger de upp rocker o hälsar på gästen för så ska det va, men jag...
Jag hänger upp gästen o hälsar på rocken för jag är inte riktigt som andra jag, (nej jag är inte riktigt som andra jag)
.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

När andra fyller år då ligger dom i sängen och väntar på tårtan för så ska det va!

MEN JAG,

Jag ligger i tårtan och väntar på sängen för jag är inte riktigt som andra jag :D



En elefant glömmer aldrig ^^ Puss

2011-07-15 @ 10:31:18
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, så gott! Kul att du gillade Kahlua-creme bruleen! Vi gjorde den i helgen igen, sjukt god! :)

2011-08-01 @ 18:25:52
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0