Bloggkärleken som blev till bloggavund

.
Jag lägger väldigt mycket tid på o kila på andra bloggar. Framförallt om det finns en "hemma hos" kategori. O satan va jag inspireras. Hur kan så många ha det så fint? Men ibland vänder kärleken o blir mer en avundsjuka. Så snälla rara, svara mig:
  • Kliver ni aldrig ur trosorna direkt på golvet?
  • Vart lägger ni era nycklar?
  • Hur ofta damsuger ni?
  • Diskar ni verkligen direkt efter maten?
  • Varför får ni aldrig med alla fulheter i bakgrunden? Har ni inga fulheter?
  • Sist men inte minst, var gör ni av era sladdar?!
I vanlig ordning klickar du på bilden för att komma till bloggen.
.

.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: AprillAprill Johanna

Men herregud, vi har jämt kaos hemma. Leksaker, smutstvätt, disk och skit och sen lite damm på det. Men inte det jag fokuserar på när jag bloggar. Borde kanske. Jag undrar precis som du hur vissa kan ha det så perfekt. Kram

2011-10-12 @ 17:43:14
URL: http://aprillaprill.blogg.se/
Postat av: Ida

Jo, varje morgon klier jag bara ur mina trosor som ligger på golvet tills jag kommer hem och lägger dem i tvätten. Nycklarna ligger organiserat (för det mesta) i en korg på byrån för småsaker. Vi dammsuger kanske en gång i veckan, hade behövts varje dag egentligen på grund av kanin. Diskar inte alltid direkt efter maten, försöker göra det så ofta jag pallar för att det är lättare att diska då innan det blir helt ingrott. Sladdarna ligger lite överallt, datorladdarna ligger i en hög på mattan till exempel. Har massor med fula grejer hemma. Avgnagda hörn, avgnagd tapet och så vidare. Fast sen tillhör min blogg nog inte den typen av blogg som får folk att fundera över hur perfekt jag har det hemma... Ha ha ha. Blir helt fascinerad av alla fina hem, fast de är så icke-levande på nått sätt. Var har man allt sitt personliga skräp? prylar etc.

2011-10-12 @ 21:03:55
URL: http://hebreiska.blogg.se/
Postat av: Ida & Nike

Jag har en liten manick som fixar allt det där, damsuger där och när det behövs, plcokar upp trosor och annat som ständigt hamnar på glovet, gömmer sladdar och diskar upp när vi ligge rmätta i soffan.



Nej,men så jag önskar att den manicken fanns på riktigt för jag är så jäkla slarvig men bra på att gömma sladdar i photoshop.



STOR kram!



P.S så älskar jag att du är "stammis" hos mig.

2011-10-12 @ 22:01:28
URL: http://gingerbreadhouse.blogg.se/
Postat av: Jo.

Men oj så många frågor, haha, självklart ser det ut som kaos utanför bilderna. Men jag är bra på att rensa upp framför linsen! Lovar att jag ska lägga upp en "behind the scenes" på hur vårat vardagsrum ser ut en eftermiddag när jag pysslar och N drar runt med sina leksaker överallt :)



Ha en riktigt skön fredagskväll!



Kram Jo.

2011-10-14 @ 19:56:31
URL: http://www.iamjo.se
Postat av: Krutrut-lisa

Hahaha gud du skulle vara hjärtligt välkommen hem till vår oreda. Mestadels kaos hemma hos oss. Men det händer att jag städar. & då finns kameran framme...



Kram LISA

2011-10-17 @ 13:29:44
URL: http://krutrut.com/blog/
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Haha. Jo, visst går jag ur mina trosor och lämnar på golvet. Nycklar hamnar i en låda i köket. Dammsugar gör vi ofta med två katter och en hund, men det hinner bildas många tussar innan! Jag diskar för det mesta, men inte sambon så ibland har vi kaos. Fulheter har vi många, de syns bara inte på bild. Samt. Sladdhärvor undrar jag också vad man gör med...

2011-10-17 @ 15:24:10
URL: http://homeanddesire.blogspot.com
Postat av: esteterier

Oj, vad jag känner igen mig i det du skriver. Får också lite ångest över det hela.. Men sen så vet jag ju vad jag själv gör. När alla mina kläder, underkläder och viktiga papper ligger utspridda över golvet, med gårdagens mattallrik kvar på bordet och dammråttor stora som nävar i hörnen - då städar jag som bara attans och passar på att fotografera precis då. Och gömmer alla fulheter i ett annat rum. Men sladdarna är fortfarande ett mysterium..

2011-10-17 @ 15:46:18
URL: http://esteterier.blogspot.com/
Postat av: Mia

Åh härlig inspo!

2011-10-18 @ 23:01:08
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0