Kläder idag

.
Idag rotade jag fram mina rosa converse som jag haft sen jag var 16, känner mig som Grynet. Vilka ypperliga skor!
.
.
Till det så har jag mitt äpple-halsband som egentligen är ett gammalt HM-hänge som jag bytt kedja på. Jag önskar att det var äkta så det slapp bli orange eller grönt. Fast det har klarat sig ganska bra ändå.
.
.
Och såklart, min signaturfrisyr. Som Alexandra (min kusin-bästis ni vet) brukar säga, bollen består, den byter bara plats, ibland mitt på, ibland sned, ibland låg.
.
.
Behind the lens:
Jag: Christian, kan du ta ett kort på mitt huvud?
Ch: Lillis! Dina axlar är sneda! Eller.. Eller.. Är lägenheten sned?!
Jag: Eller så håller du kameran snett?
.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejsan snälla du! åh vad jag skrattade när jag läste inlägget med min bild i.. jo.. vi har också damm (syns inte på bild) och vi har tvätthögar.. och oreda.. speciellt när jag pysslar och fixar.. men det är inte lika kul att fotografera.. och inredning och foto är ju mitt största intresse så jag är ju inte så glad när det ligger högar av kläder här och där men jag accepterar det:) vill hellre ha ett hem där människor lever än en utställninglokal! och det hoppas jag verkligen inte mitt hem upplevs som! angående gå ur trosorna så slängar jag dme i min tvättkorg direkt och bannar killen som lägger dme på golvet ibland.. hihi.. Kram på dig!!

2011-10-14 @ 21:37:05
URL: http://www.mylovelygrandma.blogspot.com
Postat av: saralovisa

Hahahha åh ni är ju underbara!!!! Älskar skorna!

(Du märker att jag turboläser bloggen nu och tar igen allt jag missat. Shame on me!)

2011-10-17 @ 08:22:54
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0