Just nu

.
Senaste veckorna har jag varit rådvill kring vad jag ska klä på mig. Inte som i "vad är snyggast" utan helt jävla tappad! Jag har ett par trasiga svarta jeans, ett par dåligt sittande blå, o ett par svarta tighta byxor som tappat formen (alltså inte längre tighta). Gällande varma tröjor har jag en grå, tunn stickad tjocktröja jag gillar. punkt. Jag har funderat över varför jag inte haft några kläder att ta på mig, o häromdagen trillade poletten ner. Förra hösten var jag ett grått paket som knappt orkade leva. Det slog mig som en örfil att det inte var mer än ett år sen allt var som värst o jag var mitt uppe i min sjukskrivning som varade ett halvår. Jag hade förträngt det. Det var vidrigt.
.
Åter till käderna så har jag alltså inga höstkläder därför att jag inte köpte ett endaste plagg förra säsongen. Så idag ska jag gå på stan o leta höstkläder o strunta i att CSN är till för studiemedel. Wish me luck!
.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du hittade nåt!



kram!

//Anna

driver webshoppen Avanna

snygga linnen tshirts magtröjor tygkassar mm

Just nu fraktfritt med koden Höstnytt

www.avanna.se

2011-09-11 @ 12:59:04
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Hejja hejja!



Ursch, jag tycker inte heller om att tänka på för ett år sedan. Det var hårda tider! Tur att allt inte jämt är heltjävligt..



Hoppas du får en bra måndag kära du (I NYA KLÄDER!)

2011-09-12 @ 12:44:33
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0