Önskelista

.
Om 40 dagar fyller jag 23 år! O jag älskar tredimensionella paket, därför har jag under förmiddagen (fortfarande förkyld med andra ord) knåpat ihop en önskelista. Den sista bilden är sådant som jag alltid vill ha.
♥ Jag önskar mig bidrag till riktiga jeans, jag har i nuläget ett par från Gina Tricot o ett par från Bikbok, o de håller inte måttet. I denna present ingår också äran att följa med mig på jeansjakt!
♥ Denna väska från Ordning&Reda, den kostar ca 300 kr.
♥ Ett nytt fodral till min dator (här får presentköparen fria händer, tjoho!), datorn i fråga är 13 tum.
♥ Jag önskar mig margretheskålar, helst hur många som helst, men egentligen en som är stor nog för bullbak o en som är lagom till guaccamole. Färgerna jag gillar heter Lime, Citrongul, Rubin o Azur.
♥ En pajform med avtagbara kanter, varför inte i teflon?
♥ en mjuk slickepott.
♥ Denna prickiga 1.5 l skål från Marimekko.
♥ Nya färgpennor, inte nödvändigtvis Stabilo-pennor men med samma udd. Kanske även en svart tuschpenna?
♥ En ny skruvmejsel med utbytbara bitsar.
♥ En verktygslåda i plåt, oldschool, nice. (Nu har jag alla verktyg i en skokartong, inte nice).
♥ Sheabutter vill jag alltid ha.
♥ Strumpor vill jag alltid ha.
♥ Smycken vill jag alltid ha.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh stabilopennor vill jag också ha. Oh oh, mina favoritjeans är acne och nudie, satsa!

2011-09-20 @ 17:06:13
URL: http://emmasays.se
Postat av: anna

Bra med present-tips! <3

2011-09-20 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0