Söndag

.
Idag har jag o damsugaren tagit oss an veckans smulor
.
.
Sen ville dörrmattan hänga på balkongen, o vem är jag att neka den?
.
.
Jag har tvättat (eller jag håller på just nu) fem maskiner tvätt, snart kommer hela hemmet dofta Softlan outdoor fresh.
.
.
Jag tog en liten paus med makaroner, pesto o parmesan framför tv 3 o true talent, love bites o massa annat kul som jag inte sett tidigare (har inte haft tv när jag bodde själv).
,
.
Sen stickade jag några decimeter.
.
.
Sen tittade jag upp i taket o kom på att Ch gått med på att jag skulle få skala taklampan. Men det blev för kalt, så jag klippte av lite tyll från gardinen o förvandlade den till ett lysande fluff!
.
.
O trotts att jag har gjort så mycket idag finns det saker jag inte har gjort, tillexempel komma ur myskläderna.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0