Löpningen då?

.
Jag känner att jag vill skriva några ord om hur det går med löpträningen. På Fårö har mitt schema varit: 8.30, cykla en halvmil till mitt analysområde, gå i terräng där till 16 då vi cyklade en halvmil hem igen. Sedan plugga till 21.30. Så jag har inte haft tid att springa där, eller jo, en gång. På morgonen. Jag ville kräkas och dö. Typ så.
.
Men mentalt så känns det här med löpning inte lika avlägset. Kanske var det då Frida (världens mest positiva tjej som jag är kompis med och som ska bli idrottslärare) sa att jag hade löparkropp. Jag menar, om ett proffs säger att jag har det, då måste det ju vara naturligt. Eller?
Nu ska jag iallafall ut och springa direkt när jag har startat min tvätt. Återkommer om hur överjävligt det var.

Edit: Det var jobbigt, men ingen blodsmak. FRAMSTEG.

Kommentarer
Postat av: Evelina

HEJA DIG!!!



Jag vill också börja springa, men då jag orkar typ 3 minuter så får jag börja med att ta raska promenader för att inte dö :P

2012-04-28 @ 10:25:13
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0