Motvinden

.
Idag har jag haft sån otrolig motvind! Väl valda bitar:
.
Jag hämtade min cykel vid centralstationen och cyklade till skolan imorse (motvind).
Jag hade middbedömt tiden och fick 1,5 timmar håltimme mitt på dagen, trevligt men lite bökigt ändå.
Jag cyklade hem, ösregn och motvind.
Jag kom hem, hämtade viktiga papper och gick och postade dem, motvind.
Jag handlade mat och gick hem, motvind.
Väl hemma var jag ashungrig och skulle göra den snabba maten rödbetor, koktid 45 minuter.
.
Trots alla dessa missöden är jag vid gott humör, sitter i soffan och har badat.
.
Vad är väl ett inlägg utan en bild?
.

Kommentarer
Postat av: Nyfiken Alltid

Konstigt det där att det alltid är motvind oavsett vilket håll vi cyklar åt.

2012-04-11 @ 08:31:23
URL: http://www.nyfikenalltid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0