Kort utvärdering av arbetssökandet

 
Jag söker jobb, under två dagar har jag delat ut tjugo kit, med ett litet brev och mitt CV. 
 
Hittills skulle jag vilja ge det här med arbetssökande högsta betyg! 19 möten med butikschefer eller liknande har varit jättetrevliga. Vi har skrattat, pratat och kommit bra överrens. Jag har kännt mig lite som en professionell minglare, dock med ett annat syfte. (Tyvärr så träffade jag en VD som hade precis så vassa armbågar och var precis så nedtryckande som man kan tro att en VD kan vara, men hon ska inte få mer utrymme nu). 
 
Nu väntar jag med spänning på fas 2 av arbetssökandet, nämligen att folk börjar höra av sig och inse att jag är precis vad de behöver, för det är jag. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan hoppsan! Jag skulle lätt vilja anställa dig. Synd bara att jag inte är varken butikschef eller VD.

2012-08-09 @ 18:25:29
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh, lycka till!

2012-08-10 @ 12:16:26
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0