Sista semestersucken/hjälp jag är arbetslös!

 
Nu har jag min sista semesterhelg, vilket innebär musik, bästa vänner och öl i Stockholm, nämligen Stockholm music and arts. 
 
 
Igår gick startskottet för festivalen på Debaser Slussen, och vi var där och snackade lite skit, förväntningar, sommaren som gått och hösten som kommer. Då visade det sig att det inte bara är jag som är arbetssökande, utan även tre av mina bästa vänner. Det kändes lite som ett avsnitt ur sex and the city när vi alla satt där och kom på det, mitt ute i vimlet. 
 
Med vetskapen om att dessa tre, smarta, duktiga och proffsiga tjejer också sökte jobb så kändes hösten med ens mycket mindre skrämmande. Fan, det finns väl värre stolpskott än vi som lyckats få ett jobb? Jag börjar med andra ord känna den här augustipeppen som jag kännt varje augusti sen jag började 1an. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josh Hutcherson fansite

min semester är slut och jag är också arbetssökande nu ^^ vad letar du för arbete?

2012-08-06 @ 11:18:57
URL: http://thejoshhutcherson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0