En del av mitt vardagsrum

.
Förra helgen var min familj här, och med sig hade dem el grande borro. Därmed fick vi äntligen upp lite grejer på väggarna (som av borr-smulet att döma är gjorda av tegel). Välkommen in!
.
.
Låt mig presentera! Från vänster: Ch och hans bror Jacob; ch, hans bror Jacob och morfar Karl-Erik; ett kort från en utställning; 2 x Ryska damer;min mormor Britt-Marie och hennes bror Sören; bara Sören; tre italienska änglar och slutligen; min mormor Britt-Marie och morfar Svantes bröllopskort.
.
.
Ska vi gå igenom vart alla saker är från? Okej: Tavellist, alla soffkuddar, den randiga filten, ryamattan och den svarta ramen längst till höger: Ikea. Alla tavelramar (utom den svarta) och soffbordet: Andrahand. Soffan är från Chs ungarlsliv (tidigare lägenhet). Tavlan på änglarna är från Italien. Vasen är present och yllefilten är från Klippan.
.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jättefina tavlor och damer.

2012-02-05 @ 15:23:18
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Frida

Supersnyggt alltihop! Du har då bra smak. Och ett himla fint soffbord! :)

2012-02-05 @ 20:54:24
Postat av: Christina

Gud vad fint! Jättefint bord också!

Jag skulle vilja ha en hel del nytt här i lägenheten, om man haft lite mer pengar...



Skitbra att du har lärt henne det! Man ska alltid tänka så att det finns folk som är hundrädda, även sådana som har EGEN hund.



Ska absolut fixa bilder på hur vi har det här hemma! :) Tack för förslaget!

2012-02-05 @ 22:36:19
URL: http://christinarooth.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Åh vad jag planerar att sitta och dricka te vid det där bordet, äta ost och kanske sippa vin. Utan att spilla förhoppningsvis.

Din inredning är så DU. Min fantastiska Sofia!



2012-02-06 @ 21:54:33
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0