Senaste veckan.

.
Alltså senaste veckan för fröken Ekström: Tisdag till Stockholm. Onsdag till Uppsala. Torsdag till Stockholm. Lördag till Blidö. Söndag till Stockholm. Måndag till Uppsala. Tisdag till Blidö. Onsdag till Stockholm. Fattar ni hur vimsig jag känner mig? Men nu är det mesta av allt donande jag har hållt på med klart och jag kan landa. Det gör jag med tre bilder från Blidö och en bild på min blommande chili (lycka, jag har sått dem från frön!).
.
Grillmiddag, jag hade lätt kunnat överleva på grillade grönsaker, sånt mjum!

Sommarkvällsljus, då är jag i total kontakt med min inre Ernst.

Jag har åkt och kört båt. Jag brukar inte köra båt, så det är något jag bestämt mig för att öva på i sommar.

Jag blir glad, nöjd och mallig när saker jag har sått går vägen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka härliga bilder! :)

2012-07-01 @ 19:49:03
URL: http://eamandanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0