Vem är du? Vem är jag? Vill du bloggälska mig?

.
I bloggvärlden har det både här och där surrats om bloglovin. Jag har ett konto som jag aldrig använt men nu gick jag in och strukturerade upp där, och jo, det kommer nog bli himla bra. Eftersom att det är så bra så tycker jag att du ska följa mig! Klicka på duvan så kommer du till bloglovin, där är det bara att trycka på följ bloggen.
Sen så undrar jag lite om det är någon som läser min blogg som vill presentera sig lite? Skriv gärna några rader om dig själv i en kommentar, det skulle göra min dag!
.
För att inte vara sämre själv så börjar jag med att presentera mig, man måste ju vara artig! Texten skrev jag i ett inlägg hos Madeleine, in och presentera dig där med (copy-paste?)!
.
Jag är Sofia, som bor i Uppsala och läser till (fast anser mig vara) lärare i samhällskunskap, geografi och förhoppningsvis historia och religion på högstadiet.
Jag är nog motsägelsernas person. Jag är glad och arg, likgiltig och passionerad, gillar färg och svartvitt (för den delen beige och grått också).
De saker som inte finns någon motsättning i hos mig är att jag är en person-person, jag älskar folk i min omgivning och blir förälskad i folk titt som tätt. Men den jag älskar är min sambo, ch.
.

Kommentarer
Postat av: Fröken Bella

Följer dig redan! =) Heter Bella, är 25 år, bor på västkusten och jobbar som förskollärare. Har stora drömmar som jag sällan fullföljer och just nu drömmer jag om att ta masterexamen för att sedan forska.

2012-03-14 @ 18:55:07
URL: http://frokenbella.se
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Följer dig också redan.



Nina, 32 år, två barn, gotlänning, feminist, samma humor som du, egenföretagare foto & webbdesign, gift. :)

2012-03-14 @ 19:33:07
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Jag följer också dig! Tycker det är kanonbra!



Och ja. Tror du vet vem jag är! :)

2012-03-14 @ 20:23:01
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: LinaPina

Dålig på attbåde följa och kommentera,sorry:/



Lina,fyller 35 i år,bor i Södra Dalarna.

Mammaledig med Ludwig 16 månader och samboende med mannen Carl.

Älskar:mat,skratt,familj,parfymer,gammal keramik och glas,bra musik,god champagne och sjukliga mängder med smycken:)

Ogillar:rasism,översitteri,manipulering och folk som kränker andra.

Din blogg:

Är vacker och inspirerande

Min blogg:

Är mycket skämt,lite action men en hel del ord

I framtiden:

Ja du,jag tänkte skriva böcker och föda/göda fler barn:)



Puss på dig!

2012-03-16 @ 20:51:52
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0