11 frågor, 11 svar

Fröken Bella är en jävligt smart tjej, du borde läsa hennes blogg. Dessutom så har hon utmanat mig att svara på 11 frågor, sedan så ska man ju skicka vidare sådana här utmaningar, men jag tycker att alla som känner för det ska svara, och så länkar man till sina svar bland kommentarerna, ok?

Här är Bellas frågor och mina svar:

Vad älskar du hos dig själv?

Jag älskar att jag har bra moral, det är jag stolt över. Och så älskar jag att jag har lyckats attrahera så fina människor i min omgivning, för visst är jag den gemensamma nämnaren, det har jag gjort bra!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Mjae. Jag tror på attraktion vid första ögonkastet, men kärlek tror jag är något som utvecklas senare.

Vilka fem kända personer skulle du vilja att festa med?

Jag tänker mig en middag med mig, Isabelle Mcallister, Ernst Kirchsteiger, Veronica Maggio, Zoran Ismail och Mia Skäringer.

Var och vem är du om fem år?

SVÅRT! Är inne i lite av en livskris, så jag säger nog att jag är på semester i Indien med Ch och kanske en unge eller två!

Vilket är ditt favoritord?

Det här är sånt man borde fråga folk i ens omgivning om. Men ord jag vet att jag säger ofta är "herre" (bra utropsord), "lillis" (om mig själv, mina kompisar, söta saker, alla kan va en lillis), "potentiellt" (lite av en parodi på en av mina lärare), och så svär jag ganska mycket, så "jävlar" och så "vansinnig" och "förbannad", de två senaste säger jag ofta om mig själv.

Vad är du mest stolt över?

Just nu är jag jävligt stolt över att jag har börjat springa. Jag har aldrig sprungit innan och nu är jag faktiskt rätt bra på det. Den 29e maj springer jag Vårruset.

Vilket är ditt roligaste minne?

Jag har många roliga minnen för jag har många roliga kompisar, senast på valborg så skrattade jag, min bästis och ch tills vi grät när vi kollade på Karlsson på taket klipp halv tre på natten och åt mackor.

Kallar du dig feminist, varför/varför inte?

Ja, det gör jag. Varför? För att jag är feminist.

Vad ser du fram emot mest det här året?

Den 28e maj när jag ska lämna in min uppsats och den 31a maj när jag har slutseminarium. Jag tror att man bäst beskriver datumen som ljuset i slutet av tunneln.

Vad ville du bli när du var liten?

Jag har inte haft så många drömyrken. Vet att jag ganska länge ville bli busschaufför.

Vilken är din favoritplats?

Just nu är det på balkongen, jag går ut där stup i ett när jag är hemma. I förra veckan satt jag och en kompis där, inlindade i yllefiltar, pratade strunt och drack vin långt in på kvällen. Annars så trivs jag allra bäst vid havet, alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0