Camilla Plum -Vilken kvinna!

 
Alltså har ni sett matlagningsprogram med danska Camilla Plum? Personligen är jag spytrött på pastellfärgade florsocker-recept som väcker ett begär av pelargoner vilket är en blomma jag inte ens gillar (trött på deras tv-utrymme, inte själva personerna, såklart). Plum puttinuttar inte utan lagar rejäl mat med riktiga råvaror. Hon är kunnig, äkta och rejäl. 
 
När jag ser program med henne kan jag inte låta bli att i min hjärna glatt utbrista "vilken jävla kvinna!", för det är hon. 
 
Senast jag såg kokade hon ihop en chai-sirap som jag tror är ungefär hur god som helst. Recept hittar du här
 
 
(Dessutom är hon min förebild när det gäller grått hår, jag tycker hennes grå stråk är hur snygga som helst. För har jag sagt att jag har några små grå strån som jag vägrar rycka bort?)
 

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Gillar henne också. Hon bara osar pondus.

2012-09-11 @ 18:42:37
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: INGRIDWENELL.SE - Fashion Style Color Inspiration

hon är duktig!!

2012-09-11 @ 23:21:28
URL: http://ingridwenell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0