Inspiration skrivbord

 
Imorse när jag läste lite bloggar till kaffet så fastnade jag så för den här bilden, och framförallt det här skrivbordet. 
 
Bild från Livet hemma
 
Iförd morgonrock rotade jag fram tumstocken och insåg att det var ett perfekt och nätt litet bord för mig att sitta och rita, skriva, blogga, pyssla och sy vid. Lite såhär tänker jag mig:
 
 
Sen kom jag på att min Husqvarna nog spräcker det där lilla glasbordet, och att jag brukar vilja ha mer yta när jag är igång och donar. Men ändå, det är något med glaset och den där lilla hyllan. 
 
Men håller du inte med att det ser himla fint ut? 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Morgonen då jag körde "rutakuten" så åt jag inget innan, men det är bara magövningar som tar ca 15 minuter! Åt direkt efteråt istället. Men som idag var jag och körde tung styrketräning på morgonen, då åt jag skinkrullar med smör (kokta skinkskivor som jag her en klick smör på och rullar ihop) och en kopp kaffe innan jag åkte iväg. Fettet gör att jag både håller mig mätt och att kroppen får energi. Sen dricker jag en proteinshake direkt efter så musklerna har mer att "ta av" :) Alternativt brukar äta ägg med smör innan, nu är jag dock så less på ägg ;P

Fint skrivbord! Och stolen såg supermysig ut!! En sån skulle man kanske ha haft :)

2012-09-06 @ 13:12:20
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/
Postat av: Linora

Allt bra? :)

2012-09-06 @ 16:02:12
URL: http://Linoraas.blogg.se
Postat av: Anna med Ludvig och bullarna

Alltså jag bara dog när jag såg den bilden i katalogen! Jag som fortfarande drömmer om att bygga hus blev helt övertygad om att jag skulle ha ett rum som såg exakt ut så! Och hur billigt var inte bordet? Synd bara att det inte passar i nuvarande hemmet.

Svar: Ja snyggt och faktiskt ganska litet, ett toppenbord!
Sofia

2012-09-08 @ 12:39:14
URL: http://annatotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0