Kom igen och ring för fan!

 
Jag hade gärna bloggat lite om helgen. Om hur jag och två av flickvännerna i lördags var hejarklack för Plan Internationals projekt Because I am a girl, eller i söndags då jag var med familjen och sålde gamla saker på en bakluckeloppis. Men jag kan inte för jag sitter bara och stirrar nervöst på telefonen (som har maxad volym, fall jag inte skulle höra) och försöker få den att ringa. Kom igen nu och ring för fan!
Det här med att söka jobb alltså, det suger musten ur en!

Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Men heja dig! Vad har du sökt för jobb? Hoppas det ringer!

Och jag har glömt att svara om bokprojektet. Det är skönlitterärt och jag håller just nu på att redigera i det. Så får vi se om det blir en bok så småningom! :)

2012-09-04 @ 14:36:23
URL: http://www.majastina.se
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Kan du inte blogga om Plan och loppisen?
Puss

2012-09-05 @ 09:30:21
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0