A small step for humanity...

Det händer ganska ofta, jag skulle vilja säga dagligen, att jag får spelet för att jag inte tycker att jag får till det hemma. Helheten liksom. 
 
Om sanningen ska fram så tänker jag ofta att det blir bättre om jag köper lite nya grejer. Men problemet är att när jag är upprörd fattar jag inte bra beslut. 
 
Så, något jag har lärt mig genom erfarenhet är att städa först. Om jag får dra fram som en tornado och plocka iordning, gömma alla högar och tända ett ljus eller två, då lägger sig det värsta. Hysterin. Och jag kan fatta lite bättre beslut. 
 
För grejen är att jag vill göra bra köp. Jag vill inte ha någon jävla bloppis med förra julens julgrejer, eller, om man ska vara syrlig, förra säsongens it-grejer. 
 
Så jag tar ett varv med snabeldraken först. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0