Turkiet

 
I sommar ska jag och Ch åka till Turkiet. 12 dagar ska vi fördela på tre resemål: några dagar i grottstaden Göreme i Kappadokuen, centrala Turkiet, några dagar i Istanbul och några dagar på obestämd badort. Om jag smäller av av längtan? Ja. 
 
 
 
Nu vill jag såklart ha tips. Jag älskar mat, marknader, arkitektur, och härliga bad. Så: 
Har du varit i Turkiet? Vad får jag inte missa? Vad bör jag undvika?
Vilka delar av Istanbul är bästa att bo/äta/shoppa i?
Var badar man bäst i Turkiet (görna nära Istanbul)?
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Underbart.
Har bara en sak att säga BADA TURKISKT BAD FÖR HELVETE. Typ det skönaste jag upplevt.

Svar: sir, yes sir! <3
Sofia

2013-02-17 @ 20:55:36
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0