Min julönskelista

 
Nu är det snart jul, och här är min önskelista.
 
Tuschpennor från Stabilo, Pen 68. De finns i drygt 40 kulörer och jag vill ha så många som möjligt. Jag har inte hittat någon bra förpackning med många pennor i, men finns att köpa för 8.5 styck här.
 
Doftljus från Indiska, Jaipur. Det är stort och kostar 149 kr. 
Iittala Kivi lyktor till min nystartade samling. Samlingen grundar sig i varma färger (vilket jag i efterhand såg var de dyraste, fin ska fint ha). Jag har absolut inget emot om de är second hand. Färgerna jag vill ha heter Granat, Pomerans (den har jag redan en av och den är hur fin som helst!), Rosa Oliv och Sand.
                 
 
Eftersom jag är en torris vill jag även i år fylla på förrådet av olja. Den här gången Moroccanoil oil Treatment, 100 ml, och Rosehip & Apricot face oil for dry & sensitive skin från The Organic Oil Co, om man googlar det hittar man återförsäljare, och den kostar 275 kr. 
 
En ny väska. Här är det lite oklart. Men en vardagsväska, gärna väldigt påsig eller väldigt rak. Den på bilden kommer från Åhlens och kostar 899 kr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0