Strålande

.
Idag är jag på ett strålande humör, jag vaknade helt enkelt på ett strålande humör. Här är saker som jag glatt mig åt idag:
.
♥ Mina tre koppar morgonkaffe o söndagens DN
♥ Att det var ett otroligt fint ljus ute
♥ Att jag åt unch med en jättefin kompis jag inte träffat sen förra julen
♥ En lökvas jag köpte, nu ska vårblommorna/lökarna frodas. Den kostade 12 kr (slog kassörskan in den 70%iga rean två gånger mån tro?)
♥ En kille jag mötte som var hemskt upprörd över en uppeldad korvmoj, o på hans fråga vem som kunde göra något sådant svarade jag kort o gott "en som inte gillar korv", i mitt stilla sinne vred jag mig av fniss.
♥ Att jag är tillbaka i Uppsala efter jul o nyår i Stockholm
♥ Att jag fått lägga ut min jättefina matta jag fick i julklapp på mitt golv, vilket lyft!
♥ Att jag ska träffa Ch snart o att vi ska äta sushi till middag
.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken fin dag! Tänk om varje dag kunde vara lite mer strålande. Vad bra att du fick tag på en lökvas också :)

2011-01-05 @ 08:40:26
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0