Ekstromsofia.blogg.se fyller två år!

 
Idag är ingen vanlig dag, för idag fyller min blogg 2 år, grattis till den och grattis till mig!
 
 

Jag började blogga för att praktisera mina kunskaper om bildredigering och hålla en del av mitt kreativa intresse vid liv. Inte trodde jag då, för två år sedan att jag skulle funnit vänner, lärt mig ta för mig, stått på mig och faktiskt inspirerat andra via min blogg. Jag tycker bloggar är ett utmärkt medel att ta plats, och fucka jante-lagen, för så är det, vill man blogga bra kan man inte mesa. 
 
 
Såhär på bloggfödelsedagen tycker jag det passar utmärkt med lite eftertanke. Så hjälp mig! Vad är bra och vad är dåligt med min blogg? Vilken typ av inlägg uppskattar du och vilka scrollar du förbi? Vad är ditt tips till mig för att göra min blogg ännu bättre? 

Edit: Jag såg nu att datumet inte var 2010-09-10 utan 2010-10-09, så det är inte alls idag bloggen har tvåårsdag. Men vafan, nu blev jag på ett sånt firar-humör, så vi ruckar lite på sanningen, va? 
 

Kommentarer
Postat av: Liborius

äh nu säger vi att det är idag ;) så GRATTIS TILL BLOGGEN!:D

tack så mycket:) ja eftersom jag har både sovrum, vardagsrum och arbetsrum i ett enda rum så får man tänka till med inredningen:)

2012-09-10 @ 13:57:20
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: Sofia

haha då är det snart 2 års dag :D

2012-09-10 @ 18:38:30
URL: http://byfia.com
Postat av: Evelina

Hipp Hipp HURRAAAA!!! :D I efterskott då!

Jag tycker din blogg är en härlig blandning av inspiration, både "yttre och inre", personligt med känslor, bilder och historier från upplevelser osv. Keep on going! :)

2012-09-18 @ 21:16:14
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0