Alltså den här veckan...

.
Alltså den här veckan, vad har jag gjort för o förtjäna den? Inte nog med att den var fullspäckad. Med start igår morse har Karma lagt ett konstant krokben för mig, hurdå? Jo:
  • Igår när jag tog på mig byxorna fattades knappen.
  • Igår när jag skulle gå hemifrån satt inte min hemmanyckel på nyckelknippan.
  • Igår stod jag i telefonkö, det var ett samtal före mig, efter en halvtimme bröts samtalet o telefontiden var slut.
  • Igår när jag skulle värma min lunch valde jag såklart den enda trasiga micron (här började jag funder på om den inte alls var trasig, utan bara jävlades med mig).
  • Igår skulle jag äta sushi, det har varit bestämt hela veckan, såklart spöregnade det hela kvällen.
  • Idag när jag skulle ta på mig byxorna var de ut-o-in (okej det kanske inte var Karman, det kanske var jag som var vimsig)
Så idag är jag vimsig o trött o vill bara ha helg! Så trevlig helg, o för guds skull, förarga inte karman!
.
.
Ps. Såklart har jag munsår.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0