Juldjävulen

.
Juldjävulen har tagit min själ, redan nu.
Det började igår då kom jag hem från ikea (skulle som vanligt egentligen bara köpa ljus) med nytt bäddset, en julstjärna o lite smått o gott. Men det var när jag väl kommit hem som han (juldjävulen) verkligen tog mig.
Jag har bytt gardiner (från purpurfärgade till vita), bäddat med mitt nya, lite juliga (ljuvliga) bäddset o satt upp adventsstjärnan (vit), mitt rum har bytt färgskala från jordtoner med puderrosa o lila till vitt o grått med lite röda detaljer. Jag har även gjort en jullista på spotify. Sen ringde jag hit min pojkvän som köpte med sig glögg. Sa jag att juldjävulen har tagit min själ?!
.
blossablossablossablossablossablossablossablossa
.
Ps. Det kändes underbart.
.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hurra för blogg och juldjävul!

2010-11-10 @ 14:21:33
URL: http://trocca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0