Mina 10 dagar på Fårö

.
Oh my, vart ska jag börja? I 10 dagar har jag varit på Fårö och gjort geografiskt analysarbete. Jag har kissat i skogen, haft underställ och Gore-tex byxor, klättrat över stenmurar och sett lamm födas. Jag finner inga ord för hur det varit, heller inga ord för hur det känns att sitta hemma och ha egentid. Vi har nämligen haft ute-arbete 8.30-16, och sedan kvällsarbete till 21.30, i tio dagar, alltså inte så mycket egentid. Jag får låta bilderna tala.
.
Dag 1, vanliga kläder, står vid utflödet vid Lummelundagrottorna.

En rauk. Fråga mig och jag vet allt om varför de finns och hur de uppkom.

Ont-i-hjärtat-vackert.


Fler rauk-formationer.

Strandfynd.

Helt nya.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Oh oh oh! Varför finns dom och hur uppkom dom??? :D



Det ser verkligen fantastiskt fint ut där!!

2012-04-28 @ 10:29:00
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/
Postat av: krutrut-lisa

Åh jag skulle också vilja åka dit!



kram LISA

2012-05-11 @ 09:52:53
URL: http://krutrut.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0