NY BLOGGDESIGN!

Min städmani sträckte sig hela vägen till bloggen. Låt mig presentera före och efter. 
 
Före, förra höstens färghangup, snorgrönt, med en header av kvadratiska bilder jag komponerade innan instagram (med andra ord, det var ett jävla slit). Fin, men jag ville ha nytt. 
 
 
Efter, en skrikig och informativ header är det som syns mest, sedan valde jag en beige färg på bakgrunden men fortfarande vitt på flödet. MEN! Hur gör jag för att få bra kvalité på headerbilden? Den är inte komprimerad i uppladdningen. 
 
 
Inspirationen till designen kommer från en bild som jag hade i en mapp som heter Fina färgkombinationer (japp, sådan ordning har jag på min dator). 
 
 
Ps. Om du inte kan se min nya design (aka. mästerverket) så är det bara att trycka F5 för PC eller cmd+R för Mac.

Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Jag ser! Å tjusigt!

2012-08-08 @ 17:34:03
URL: http://www.majastina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0