Vad jag lagt min tid på

.
Jag har nu varit ute på VFU (Verksamhetsförlags utbildning inom lärarprogrammet) i två av åtta veckor. Jag jobbar med två "vanliga" åk 7 och en 9a som fram tills i våras gått i förberedelseklass. Den som bott i Sverige längst av dem har bott här i ca 2 år. De pratar, läser och skriver svenska. De inspirerar mig och all min tid går åt till att klura på hur jag ska hjälpa dem få bra betyg, så de kommer in på gymnasiet, det är vad de säger att de helst av allt vill. Då kan det bli så att man hittar en två veckor gammal tulpan i badrummet, för jag har inte haft tid att tänka på sådant.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: creando

Det är rätt bra va? Att tulpanen får vissna? Då har man haft bättre saker för sig än att kolla till den... Kramar Kicki

2012-02-04 @ 23:45:01
URL: http://creando-kicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0