Juni

Nu kategori på bloggen! Månadsresumé. Först ut är juni!
 

I början av juni så var jag på en överraskningsfest då jag hade på mig en ärtgrön långkjol och kände mig supersnygg. Jag gick också och kollade på armband i Gamla stan, för att sedan gå på Skansen där det var dramatiskt väder. På vardagarna så jobbade jag på bygget, och en dag så gick jag och hörde min brors presentation, då han tog examen. 


Senare så var jag på 25-års fest där vi mitt i middagen såg på fotboll utomhus. Jag var även finklädd när min pappa hade 50-års fest. I bilen på väg hem från jobbet brukade jag ha hans (pappas) solglaögon. Som alltid på sommaren åt jag mycket sallad. Jag hittade dessutom en ny favoritpromenad hos mina föräldrar. Och det var kallt, jag hade höstjackan och stora sjalen på. 


jobbet så beundrade vi Marockanska golvplattor. Jag badade i sjön och hittade en nyckelpiga. Jag fortsatte gå min nya favoritpromenad. På midsommar, som var fantastisk med mat och vin och vänner och bekanta var jag extra kär i Ch som dagen efter åkte till Italien i två veckor. Då åkte jag ut till landet och vi lagade middag i Muurikkan

I slutet av Juni var det fortsatt dramatiskt väder. En dag var jag med mina bästa kompisar och hade picnic för att sedan gå ut. Dagen efter var det soffläge hela dagen. Jag trivdes ännu bättre på jobbet, men efter fem veckor så var det färdigjobbat. Det firades (sörjdes) med en öl. När semestern skulle firas med kaffe och tidningar kom regnet
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: julia

vilka härliga bilder!:)

2012-07-11 @ 19:14:43
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se
Postat av: creando

En härlig resumé tycker jag! Låter som en rätt schysst juni :)

Kramar

2012-07-15 @ 22:43:59
URL: http://creando-kicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0