En del av en helg

.
I helgen har jag haft det så himla bra! Fredagsmiddag med familjen, lördagskalas med halva släkten, lördagskväll med kusinbästisen, södasbruch med flickvänner och några pojkvänner, och så söndagshäng med bästiskusinen.
.
På kalaset med släkten fick jag äntligen tillfägge att ge min gudson en försenad present. Så, bilder på paketet, innehållet, likheten och användandet.
.
Till en treåring.
.
Innehållet, skor i storlek 25, jag dör.
.
Likheten, jag har (3 par) vita converse.
.
Och så användandet. Skorna åkte på med en gång, sedan spatserade han omking för att tillslut somna med skorna i min mammas famn.
.

Kommentarer
Postat av: esbomuminmamman

Ni blir nog riktigt radarparet i era fina dojjor!

2012-03-13 @ 12:25:53
URL: http://marialindell.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0