Lägesrapport

 
Nu har jag jobbat i nästan 4 veckor, och jag är fan en ny person. Lite "jag jobbar därför finns jag", och finns jag finns lusten. Just nu är jag sugen på att ta tag i träningen (vill vara stark och pigg), laga godare och bättre vardagsmat, flytta (men det kommer inte hända), skapa, läsa böcker, julpynta. Ja men ni hör ju!
 
Men såklart, (jag säger det igen, SÅKLART) händer detta när man är hemma med förkylningen. Jag är för sjuk för att jobba men tillräcklit pigg för att inte ligga totalt vissen. Så jag känner mig frustrerad och vill jobba, eller cykla till biblioteket. Men det orkar jag inte. Fan. 
 
Blir direkt orolig när jag blir sysslolös såhär, försöker att inte dö totalt i själen. 
 
Wish me luck! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Åh! Det glädjer mig att du trivs med jobbet.
Måtte den dumma förkylningen ge sig inom kort. Koka dig en kopp te och lyssna på Alex och Sigges pod kanske?

2012-11-01 @ 15:17:41
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Evelina

Det är så typiskt! Förkylningar borde inte existera! Hoppas du mår bra igen nu och är full med energi! :) Kram!

2012-11-08 @ 11:27:15
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0