Kläder.

I sommar ska jag på två bröllop. Det ska bli så himla kul, och det känns så overkligt att min generation gifter sig! Vi dricker inte längre häxor på rummet, så att säga. 
 
En av alla roliga saker med bröllop är ju att alla är så fina. Jag gillar kläder och uppskattar när människor tänkt till sådär lite extra. Däremot så tycker jag inte så mycket om att ha på mig kläder som ryms i koden Mörk kostym. Jag känner mig antingen som en liten flicka eller som en dam.
 
Så pratade jag om det här med mina vänner, varpå en kläcker ur sig jumpsuit. Och jag känner bara, ja tack! Så rätt. Lite mer fladdrigt tyg, lite mer coolt, lite mer jag. 
 
Just denna är från Asos.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fint Fia! Vad coolt om du skulle hitta en snygg jumpsuit till 26/7 :)

2014-03-27 @ 14:58:24
Postat av: saralovisa

Den där mönstrade som finns nu på lindex? Hade inte den kunnat vara cool med färgstarka klackar och skärp? :)

Jomen du har ju så rätt, känner dock hur det krockar helt med mitt gravida vill fixa allt genast-jag!
Sen det här med att ha bil, hur tänkte vi där? Ett gammalt vrak som kräver mer ekonomisk omsorg än vi, åtminstone jag känner mig villig att ge!
Jag drömmer om citrongula mönstrade tapeter till köket istället. Det känns mer lockande! :D
Pussen

2014-04-29 @ 18:34:20
URL: http://saralovisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0