Stora planer och platt fall

 
Idag, första arbetslösa dagen. Planerna har varit stora: kreativa projekt att ta tag i, fix och röj i lägenheten som börjar bli redo för en andra våg, gomat och frösådd. Känslan: lamslagen. 
 
Det verkar fan vara min förbannelse. Jag kan inte vara ledig/sysslolös annat än när det är skollov, inrutat och svårt att sudda ut (ja för ni ser ju hur det var när jag var arbetslös en lördag, helt andra grejer det). Jag drabbas direkt av Den Stora Håglösheten. Så nu sitter jag här, och är som denna, Nuvolette av Fornasetti.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Saralovisa

Åh hjärtat. Ursch och fy och blä för håglösheten. Bryt ihop och kom igen. Låt den inte få mer plats än den förtjänar.
Du är bra! Så bra!

2014-03-29 @ 18:33:52
URL: http://saralovisa.webblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0