Fan fan fan

 
Jag fick just mitt svar från Konstfack. Fan. Fan fan fan! Jag kom inte in. Trotts att jag hela perioden försökt hålla huvudet kallt och tänkte att ingen kommer in på första försöket så har jag ändå hoppats. Hoppats för jag vill så jävla gärna! 
 
Men nej. Jag kom inte in. Och det som gör det nästan ännu värre är att det gick så jävla bra. 
 
Jag trodde inte att det skulle gå såhär bra. Jag är på 9e reservplats. Tillräckligt bra för att jag äntligen ska fatta att jag är bra. Jag är bra på det här. Tillräckligt dåligt för att jag inte kommer sitta där med nytt block i augusti. Fan.
 
Förra året sökte 258 personer in, i år vet jag inte. De antog 21 och jag har reserv 9. Jag är 30e bästa. Jag är bättre än de flesta. Trots det svindlande i det så känner jag bara hur jag inte nådde ända fram. 
 
Jag är så fruktansvärt besviken och ledsen att jag snubblat på mållinjen. Helvete. Nu kryper jag in under en sten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0