jag finner inga ord!!

.
Nyss hörde jag hur det kraffsade till vid dörren, och igår var de här o donade med elementen, o jag har gett dem tillstånd att gå in med huvudnyckeln, så jag fick panik över att jag inte hade några byxor på mig. Så jag sprang som en yr höna in i sovrummet o drog på mig ett par mjukisar, för att sedan gå till ytterdörren. Men det var bara posten. "Bara" trodde jag, men jag hade fått paket!! Först försökte jag känna igen handstilen, men det gick inte. så jag vände på det, och blev alldeles pirrig o fnissig...
.
.
Det var ju från min bloggkompis!! Med darriga fingrar öppnade jag paketet, o helt plötsligt insåg jag varför hon bett mig visa lite bilder på mig. HERREGUD DEN DONNAN KAN TECKNA!!
.
.
Inte nog med det sjukt fina porträttet, jag fick skol-starts grejer i värsta bästa färger!
.
.
Det är helt sjukt att vi aldrig har träffats och ändå känner hon mina drag! (Förutom brösten då, jag har mindre!) Se bara!!
.
.
En så kärleksfull och personlig start på helgen gör mig vimmelkantig av glädje, hur ska jag kunna tacka?!
.

Kommentarer
Postat av: maria

Nu har jag den bilden när du ringer och smsar mig. Grymt ritat av Sara Lovisa, hela min klass är jätte imponerade! sätt upp bilden i vardagsrummet fia. Puss!

2011-09-02 @ 11:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0