Billig inredning

.
Jag är som sagt student, dessutom en sjukskriven student, det jag försöker säga är att jag inte badar i pengar. Jag gillar inredning o pyssel, o alla som varit inne i en panduro affär eller en inredningsbutik som inte heter Ikea vet att det ibland är lite väl dyrt intresse. Så man får gå omvägarna, rota på loppisar, tänka till, använda kreativiteten. Det är så jag gillar inredning, som inte poppat upp över en natt, utan vuxit fram, kompletterats o förändras i takt med mig själv.
.
.
.
♥Amerikakofferten har jag fått av mamma o pappa (som i sin tur fått den av någon osv)
♥Emmafåtöljen köpte jag på loppis för 120 kr
♥Fotona satte jag upp med kludd (kostar typ 20 kr)
.

Kommentarer
Postat av: Ch

Du är ett riktigt pysselproffs!

2010-12-18 @ 20:09:18
Postat av: Lisa L S

Vilken fin Emma!

120 kr är ju ett kap! de går för mycket, mycket mer på nätet!

Väldigt fin kombo med stol, koffert och foton!

2010-12-18 @ 22:43:15
URL: http://lisalstrannesten.blogspot.comh
Postat av: Frida

Superfin koffert! En sån skulle jag också vilja ha.



Det är ett bra steg i alla fall :) ett tag till och du kanske kan tänka dig att försöka börja gilla träning. Det kommer!

2010-12-19 @ 15:23:01
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad fint du har det! Mina föräldrar har en likadan kista, efter min gammelmormor!

och angående hyacinterna så har jag faktiskt planterat en i en loppiskopp jag också! Det blir ju himla fint det med.

Jag har köpt mina hyacintglas på olika loppisar, men har sett att det finns fina och billiga på ica maxi. Kolla där!

2010-12-19 @ 18:17:06
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0