Den vräkiga önskelistan 2010 (jag har varit snäll)

Kära Tomten!
I år har jag varit snällare än något annat år, dessutom har jag ätit mina grönsaker var dag. I och med detta tillåter jag mig själv att fantisera om föjlande:
.
.
♥ Persisk matta (dock finns det "persiska mattor" på ikea för ca 500 kr)
♥ Kakfat, detta i pressglas kommer från Åhléns
♥ Varma, fodrade skor (De på bilden är från Scorett)
♥ Weekend-väska i skinn eller skinnimitation (de på bilden är från modekungen.se och chicy.se)
.
.
♥ Mitt schampo från Kérastase
♥ Shea body butter (luktar glass o goda saker utan att vara för söt)
♥ Potion 9 från Sebastian
♥ Necessär (de på bilden är från Face Stockholm o Make up store)
.
.
♥ En datormus (som måste funka till mac, får gärna vara överpimpad)
.
Puss o kram, Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0