Halvårskrönika

.
Jag hade ingen kamera första halvan av året, så det här blir mer en halvårskrönika än en årskrönika, men lite text kan jag ju klämma in i början av året. Jag vill också passa på o säga att jag vet att jag har missat större delen av året i den här krönikan, o något annat vore bara märkligt. Anyway, here we go!
.
Januari
Under januari läste jag nationalekonomi o frös konstant.
.
Februari
I februari fyllde min mamma 50 år, det firade vi med en heldag i Uppsala.
.
Mars
I mars fick jag o Ch nog av 20 minusgrader o åkte till Malta i 3 dagar för att tina.
.
April
I april åkte jag med min familj plus pappas syskon med familj till fjällen, där upptäckte jag hur kul det är att åka (köra) skoter! Det var en välbehövlig semester från min 5 veckors praktik på högstadiet. April avslutades med valborg, superkul!
.
Maj
Min mamma hade sin 50 års fest i maj.
.
Juni
Min kusin tog studenten, och samma dag fick jag veta att jag fått sommarjobb, 7-16 5 dagar i veckan, hela sommaren. Därmed fick helgerna mer värde, t.ex. så badade jag.
.
.
Juli
Jag jobbade, på helgerna åkte jag ut i skärgården o försökte återhämta mig från jobbet, vila o njuta. Det var då jag hittade björnbajs i skogen, o en rädsla för björnar tog tag i mig (har inte gett med sig än).
.
.
Augusti
Jag förhandlade mig till lite semester som spenderades med nära o kära. T.ex. på västkusten och i Italien.
.
.
.
September
I september återvände jag till Uppsala o var så glad o kunna umgås med mina flickvänner. Det var dessvärre också den månaden jag började må sämre än sämst, o jag gick många, långa promenader.
.
.
.
Oktober
Oktober var en helvetesmånad. Den 30e fyllde jag 22 år o var ute o skrattade. Det borde inte vara något anmärkningsvärt, men det var det.
.
.
November
November var iskall. Jag började bli rastlös av min sjukskrivning, dagarna var väldigt långa.
.
.
December
Någon gång i november/december fick jag lusten tillbaka. Tack vare envishet, långa promenader, reglebundna måltider, mycket terapi o mediciner. Redo för ett nytt år!
.
.

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Lät verkligen som en berg och dalbana! Jisses vad snygg du är i håret, jag blir mållös!'

och shiiiit pomme frites till att hitta björnbajs! Jag skulle bli hysterisk! Har slutat å ut i skogen själv då jag hela tiden tror att jag ska råka störa en bamsebrum och bli jagad!



Hoppas att lusten håller i sig under 2011!

Stor kram och Gott nytt år!!!! :D

2010-12-31 @ 08:50:08
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Härlig sammanfattning av året! Kram och gott nytt år! :)

2010-12-31 @ 12:06:24
URL: http://flortunn.blogg.se/
Postat av: Chrisse

http://www.dn.se/resor/marocko/trendspaning-i-marrakech



TAGGA!

2010-12-31 @ 12:31:52
Postat av: STYLE CRUSH

sv: åh tack snälla du! gott nytt år på dig! :)

2011-01-01 @ 11:38:41
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: Sandra

Sv: Maten var helt underbar god!

Vilket år du haft och fin header :) Ok, indiska har väldigt fint porslin. :)

2011-01-02 @ 10:23:44
URL: http://aprilhimlar.blogg.se/
Postat av: Jennie

SV ; nyår är absolut överskattat, precis som valborg och midsommar.

2011-01-02 @ 11:16:16
URL: http://sheislost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0