Julebaket

.
Jag kom på att jag inte visat bilder från julbaket förra helgen!
.

Bild 1 är alltså en bakande jag (osminkad o inte så blogg-glamourös som jag vill framställa mig, antar att det är bra för jämvikten här på bloggen).

Bild 2 är typiskt mig, att färgsortera (ni ska se min bokhylla, eller hur jag äter godis, eller mina tröjor...).

Bild 3 är hur jag dekorerade mina hjärtan, rosa kristyr o silverkulor (synd bara glömde jag alla hjärtan hos mamma o pappa, så dom får någon annan njuta av).

Bild 4 är pepparkakshuset, dock är det mycket finare än på den bilden (med hjärtfönster, silverkulor o kristyristappar).

.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Lisa L S

MUMS!

Här har jag julinvesterat i IKEA pepparkakor i brist på ugn.

Blir inte riktigt detsamma. :-)

2010-12-11 @ 18:11:04
URL: http://lisalstrannesten.blogspot.comh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0