Julklappar

.
Igår på tomteverkstaden slogs det in paket som bara den, men jag nöjer mig med att visa de här två. De är till julklappsleken, därav den något luddiga formuleringen på etiketten. Förresten, skrivstil använder jag bara på jul, o jag tänker alltid på de där (satans) böckerna man fick traggla sig igenom, en bokstav i taget.
.
.
.
Pappret kommer från Ikea, man fick randigt, prickigt, vitt med röda hjärtan på o rött med vita stjärnor på plus etiketter för 49 kr. Nog för att Ikea är stökigt, skrikigt, svettigt o ibland lite jävligt, men dyrt det är det inte.
O på tal om Ikea så var jag där idag, dock blev det ingen storshopping. Jag kom hem med en liten Hyacint, den ska jag plantera nu, sen visa!!
.

Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: ja, apelsin i bastun är obligatoriskt!

2010-12-10 @ 15:46:55
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: Ylva

kul att du hittade till mig: ) Nu ska jag kika runt hos dig lite!

2010-12-10 @ 16:06:13
URL: http://darlingthings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0