Less

.
Imorse när jag vaknade o gjorde mina morgonbestyr var jag så förbannat less! Jag är som sagt sjukskriven o är väl i den perioden av sjukskrivningen där jag börjar bli mig själv igen. Detta leder till en enorm tristess! Min tid känns så outnyttjad. Jag är skittrött på att göra små meningslösa hemmafru sysslor som att måla naglarna eller sköta om hemmet. Mitt rena hem är mer ett hån än något annat. Jag längtar tills Januari då jag får börja plugga igen, jobba mig närmare mitt mål och utveckla mig själv. Jag vill inte stå still!
Nu har känslostormen börjat lägga sig o jag ska nog ta tag i dagen. But still, jag är så jälvla less.
.
.
Smink: Nej tack. Finnar: Ja tack.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0