Lucia

.
Idag är det Lucia, o på Lucia tänker jag alltid på min mormor. Hon har nämligen födelsedag, namnsdag (hon heter Lucia i andranamn) förlovningsdag och bröllopsdag idag. Så det där med Luciatåg o allt har hamnat lite i skymundan.
.
.
.
Så såg alltså min mormor (och morfar) ut på sin bröllopsdag, då var hon 21 år o det sägs att vi är väldigt lika. Konstigt. Jag är äldre än vad hon är på de här bilderna, o när hon var 22 år (som jag är nu) hade hon förutom äktenskap också en dotter.
Hur som helst, tiotusen gratulationer till henne från mig, o glad Lucia på er andra!
.

Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Jorå, lite vila ska jag allt hinna med också:)

2010-12-13 @ 09:56:35
URL: http://hannaz.se
Postat av: saralovisa

Åh vad romantiskt!

Det är skumt att tänka på vad ära och kära uppnått i asmma ålder som en själv!



v: Ursäkta sent svar! JA det var tunikan jag köpt för inte så längesne och jag fullkomligt älskar den:) Ska bli spännande att se hur den sitter efter förlossningen:)

2010-12-17 @ 08:05:35
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0