Huvudpersonen

.
Förlåt mig, jag måste ha gömt bort att presentera bloggens huvudperson! Jag har valt att presentera mig själv (det är alltså jag som är huvudpersonen) genom att svara på tio frågor. Så:
.
När är du född?
Jag är född i oktober 1988.
.
Vilken är din favoritfärg?
När jag var liten och frågade min mamma vad hennes favoritfärg var sa hon alltid att det berodde på vad saken gällde. Då kunde jag inte förstå varför det var viktigt men det gör jag nu.
Min senaste favoritfärg på kläder är nog gröt-färgat (grå-beige). Små saker utan sammanhang får gärna vara gula och väggar får gärna vara ljusgrå.
.
Vad skulle du klä ut sig till om det var maskerad?
Kanske leopard så mina leopardstrumpbyxor kommer till användning. Tidigare har jag klätt ut mig till Teskedsgumman och kyckling.
.
Hur skulle en perfekt dag se ut?
Oj, en perfekt dag kan se ut på många sätt, men viktiga ingredienser är att jag är utvilad, god mat och någon eller några av mina nära och kära. Om det sen blir en utekväll, en sommardag i skärgården eller en lång höstfika har inte så stor betydelse. Diplomatiskt svar va?
.
Vilka är dina tre största intressen?
Umgås, pyssla och laga mat.
.
Vad har du för temperament?
Jag är för det mesta lugn, men ibland blir jag lite full i fan o hittar på saker o ibland blir jag förbannad, jag gråter ganska lätt. Hmm... Mänsklig antar jag.
.
Vad har du gjort idag?
Idag har jag fikat med min pojkvän och två kompisar, jag åt smörgåstårta och drack kaffe. Sen gick jag på stan med en av kompisarna, vi fastnade speciellt för en Dymo labelwriter på Granit. Sen på kvällen har jag umgåtts med min bror som inte bor alltför långt från mig, vi bakade ut ett Pizza-kit.
.
Om du var fast med en person i en hiss och var tvungen att släppa dig, skulle du hellre släppa en tyst men stinkande eller en högljudd men luktfri?
Haha! En högljudd och luktfri. Hoppas jag står där med någon jag kan skratta med.
.
Vad använder du för schampo och balsam?
Först och främst måste jag nämna att jag har lockigt hår, och alla lockiga hår är torra. Så jag använder ett oljebaserat schampo (vet inte vad det heter), sen har jag inpackning istället för balsam, från Aussie.
.
Prenumererar du på någon tidning?
Ja, trotts min unga ålder så prenumererar jag på Hus & Hem, jag är nämligen svag för inredning och vackra saker. Jag har även tillgång till både DN och SVD.
.

Kommentarer
Postat av: sofia

ja men ellerhur! Det var så jag tänkte också, perfekt med alla färger i ett! :)

2010-11-06 @ 20:02:47
URL: http://sofiagustafssons.blogg.se/
Postat av: matilda-besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

sv;tack!:)

2010-11-06 @ 21:32:24
URL: http://typtilda.blogg.se/
Postat av: sevendaysaweek♥

sv; japp, nu kan du kika!

2010-11-07 @ 11:39:22
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: maria

Fråga: Vad är det för tema på bloggen egentligen?



<3

2010-11-07 @ 21:11:42
Postat av: härmapan

Har du leopard strumpbyxor! Fy va coolt, det ska jag också skaffa.

2010-11-10 @ 14:20:48
URL: http://trocca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0