Fuck you tjurigheten

.
Dagens projekt har varit att baka Dammsugare. Allt gick bra fram tills jag öppnade den fina, rosa marsipanen jag köpt. Jag hade tydligen köpt marsipan med jordgubbssmak, den luktade hubbabubba.
.
Efter att ha ätit en mandarin (clementin) och tjurat som en 4åring så gick jag än en gång till mataffären. Väl där så fanns ingen grön marsipan utan bara beige (naturelle), och än en gång blev jag tjurig som ett barn. Men det var då tecknet kom, mitt upp i allt stod självaste Thomas Di Leva. Jag är inte särskillt spirituell men det känndes verkligen som ett tecken, "fuck you tjurigheten, jag är med Di Leva" liksom. Så jag tog mig samman o köpte färdigkavlad marsipan (egentligen till tårtor, man fick en rosa marsipanros på köpet) och ska nu färdigställa mitt dagsverke.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0