Galna, fina du!

.
När jag kommer hem från skolan på eftermiddagarna går det till på ungefär samma sätt varje dag. Jag kliver över posten, kränger av mig jackan, tar av mig skorna, kissar o byter om till myskläder. Så även idag. När jag fått på mig myskläderna gick jag för o kolla igenom posten. Där låg en avi, så iklädd myskläder skenade jag iväg till affären o hämtade ut paketet, det var inte litet!
.
Bildbevis på två saker, mysbyxorna och det stora paketet.
.
Det första jag ser är en massa tidningspapper, och så texten "på ett bra sätt". Det kändes så sant.
.
"Galna, galna du! Galna, fina du!" Var min första tanke. Jag har fått ett kärleksbrev och en kaka, hela vägen från Umeå.
.
Tiotusen tack för uppmuntran, kärleken och kakan finaste Sara!
.

Kommentarer
Postat av: Saralovisa

Åh vad jag önskar att den positiva rybriken var lagd dör med flit!;) Du var så värd lite uppmuntran. Sen är det inte varje dag man skickar en nybakt kaka på posten. Det var en spänning i sig:)

Puss

2011-12-09 @ 10:02:12
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: ENDENISE

sv: tack! :)

2011-12-09 @ 10:25:54
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0