En liten 2010-lista

.

En liten lista som jag hittade hos Spiderchick. Underbaraclara hade en längre versin av den. Hur som så älskar jag listor så jag fyller i! Dock framgår det inte av listan, så jag förtydligar bara genom att säga att den avser 2010. Är det någon fråga som du som läsare saknar så fråga gärna i kommentarsfältet!! (Tigger kommentarer)

.

Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut?

Planerat och genomfört undervisning på högstadiet, det ägde! Förut har jag bara vickat o improviserat enstaka lektioner. Mina nyårsnaglar var också premiär! Bjärnbajset var också premiär. Sjukskrivningen. Italien. Malta. Kört skoter. Kört fyrhjuling.

.
Har du några nyårslöften?

Nej, jag tror inte på nyårslöften. Men om jag skulle ha ett inför 2011 så skulle det vara att maxa 2011, all in.

.
Vilka länder besökte du?

Malta o Italien.

.

Vad var din största framgång 2010?

Kärlekslivet.

.
Största misstaget?

Oj vad svårt.  Pass.

.

Den bästa nya personen du träffade?

Haha! Fan vad jag är tråkig, men träffade nog inte så många nya. Hade bra jobbarkompisar på sommarjobbet o bra kursare det lilla jag pluggade på HTn, men det är inga jag har kontakt med nu. Shit är det sant? Inte en ny kompis på ett helt år, får bli bättring!

.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare tyvärr. Fast inte bara...

.
Vad önskar du att du gjort mer?

Carpe f-ing diem såklart! (Alltså fångat dagen, levt i nuet, denna dagen - ett liv som farbror Melker skulle sagt.)

.

Vad spenderade du mest pengar på?

Italien-resan, jag har även köpt 2 par dyra skor (obs, dock praktiska!), min hyra är rätt dyr också (eller inte dyr, men det går ju mycket pengar när man bor). Äh jag vet inte!

.
Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jag glädjs åt mycket. Jag fick jättefina anonyma utvärderingar från mina två klasser jag hade på min praktik, dom kan jag fortfarande ta fram o läsa när man behöver boosta sig.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0