Statusuppdatering

.
Igår hade jag första dagen på min VFU (det som förr hette praktik), den innefattade:
♥ Inställt tåg, vilket resulterade i att jag stack hemifrån åtta o kom fram strax efter elva. Jag tog (om)vägen förbi Arlanda.
♥ Främmande man (45+) som erbjöd mig att bo hemma hos honom, tänk er, han, jag o hans katt, vilken trio!
♥ Pasta med skinksås till lunch.
♥ 15 åriga elever som pruttar högljutt i klassrummet, alla skrattar.
♥ 100g choklad till mellis, det var jag värd!
♥ Nedkyld tjej som väntade på bussen hem i 45 minuter, ute.
.
Idag har jag planeringsdag o slipper åka till skolan, sitter därför i skolans (jag vet att det heter universitet) bibliotek o ska planera. Förslag på undervisning i internationella relationer mottages tacksamt.
.
.
Klart man har biblioteksvett!
.

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Oh my... vem var denna man?

Lät som en otroligt händelserik dag. På gott och ont!

Haha skillnad från mitt stillsamma liv där jag har allt tid i världen att bara föööördrriiiiiiivvvaaaaa!



Sv: hohho classy? Ah kanske!

Oh hur är ditt hår naturligt.. härligt livfullt och bångstyrigt? :)

2011-01-25 @ 18:30:38
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: saralovisa

Oh my... vem var denna man?

Lät som en otroligt händelserik dag. På gott och ont!

Haha skillnad från mitt stillsamma liv där jag har allt tid i världen att bara föööördrriiiiiiivvvaaaaa!



Sv: hohho classy? Ah kanske!

Oh hur är ditt hår naturligt.. härligt livfullt och bångstyrigt? :)

2011-01-25 @ 18:30:42
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag kan också få bibliotek-svett... kanske lika irriterande ^^

2011-01-27 @ 14:48:20
Postat av: Alexandra

alltså som pruttande barn (ett litet förtydligande)

2011-01-27 @ 14:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0