Statusuppdatering

.
.
♥ Jag har börjat plugga igen efter min sjukskrivning, det har tagit nästan all min energi.
♥ Det har varit plusgrader, men nu är det minus igen. Man tror att allt kommer smälta o knopparna kommer brista, men vem försöker man lura? Det är vinter.
♥ Jag måste städa, ska nog göra det nu. Jag sparar allt på hög (klädhög, viktiga papper, skräp, disk). Jag spar på hög o älskar listor, undra vad det säger om mig?
♥ Jag älskar vardagen o har saknat den under hela min sjukskrivning, men nu är jag nog här o den skrämmer mig, is this it? Liksom.
♥ Jag är fast i ett citat från gårdagens Greys anatomy-maraton "when you get frightened, try yo be inspired", stämmer så väl in på mig just nu. Plugget skrämmer mig, men jag försöker se det som en utmaning.
♥ På måndag går jag ut på 5v (eller 6v) praktik, högstadiet här kommer jag!
.

Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

sv: åh tack snälla du! klart du ska! ;) du får visa oss sedan då!

2011-01-20 @ 17:03:57
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: saralovisa

Du är så härlig.. Jag känner igen mig i allt samla på hög..

Jag samlar ovkså på kläd och papperhögar. Framförallt!



Ja jag känner det mesta, kan oftast urskilja om det är rumpa, huvud eller fot! Det är så sjukt mäktigt! :)



Ja! Ny design är på gång.. det är iaf rosda nu. men jag vill ha ny header och hade gärna velat fixa till fler saker. Men jag behöver hjälp med allt så det tar alltid en sån jävkla tid innan det blir som jag vill :)

Hoppas att din kväll blir till belåtelse! Kram

2011-01-20 @ 19:09:16
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0